niedziela, 5 czerwca 2016

Powracamy

Hey!
Przepraszam Was za taką długą nieobecność, ale czułam potrzebę odpoczęcia od bloga. Nie było to w ogóle planowane, po prostu nagle przestałam pisać posty. Sama nawet do końca tego nie rozumiem, ale najważniejsze, że wracam i mam nadzieję, że będę już tu pisać regularnie.
Jak widzicie, mamy nowy wygląd, który został prawie w całości zrobiony przez Emilię z tego bloga (oprócz nagłówka i jakichś tam ikonek), za co naprawdę bardzo dziękuję i zapraszam do Niej.
Tak naprawdę przez ten czas nie działo się nic wartego opisania, może poza tym, że 27 maja byłyśmy na spacerze grupowym z kilkoma dziewczynami oraz oczywiście Psami. Było bardzo fajnie, dowiedziałam się o naprawdę ciekawych terenach na spacery, o których wcześniej nie miałam pojęcia.

Na szczęście w szkole mamy już luzy, prawie wszystkie oceny proponowane są już wystawione i wszystkie sytuacje są jasne, więc wreszcie można odetchnąć. Dlatego zaczynam planować wakacje, mam nadzieję, że będą naprawdę cudowne. Mnóstwo treningów, spacerów, zdjęć i filmików oraz oczywiście postów na blogu. Nie mogę się doczekać! :)
To wszystko w tym poście. Przepraszam też za niekomentowanie Waszych blogów, od dzisiaj wracam do tego i nadrabiam wszystkie zaległości ;).
Pozdrawiamy E&D

10 komentarzy:

  1. Czasami warto odpocząć sobie od blogowego świata, takie przerwy powodują, że w naszej głowie rodzi się mnóstwo pomysłów i chęci!
    Super, że szłyście na ten spacer! Daisy i Teena tak ślicznie wyglądają <3.
    My również ostro planujemy wakacje, ale mam dużo na głowie teraz, w czerwcu :P.
    CUDOWNE zdjęcia! Czekamy na przypływ postów z nieba!
    (ale rymy hihi)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy chociażby raz zrobił sobie przerwę od pisania. Wiadomo, a to się nie chce, a to nie ma o czym pisać.
    My także planujemy aktywne wakacje lecz jeszcze nic nie wiadomo. Jeżeli weterynarz oceni stan kręgosłupa Bonusa na chociażby dobry to będę szczęśliwa i wakacje spędzimy pełni energii, pomysłów a także z milionem wycieczek. Gorzej gdy okaże się, że musimy przystopować :/

    Pozdrawiamy
    Biały Krukk

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło że już wróciłaś ! Ja póki co mam przerwę od bloga ze względu na problemy techniczne ale o tym na pewno pojawi się post :P
    No póki co to u nas też wakacje zapowiadają się w miarę aktywne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że w końcu wróciłyście! Życzę powodzenia w realizacji wakacyjnych planów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I my sobie zrobiliśmy przerwę na blogu. Czasem tego potrzebujemy by na prawdę odetchnąć. Powodzenia w realizacji wakacyjnych planów. No i czekam na ciekawe posty! :)
    Pozdrawiamy, Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też trochę zaniedbałam bloga - mam tak mało czasu wolnego, ze trudno to wszystko ogarnąć. Ale mam nadzieję, ze i Wam i nam uda się wrócić na dobre :)

    Pozdrawiamy
    bialymaltan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Ja też (chociaż to pewnie każdy) nie potrafię doczekać się wakacji. Właśnie tego mi potrzeba i cały czas o nich myślę :p
    Pozdrawiamy
    naszepsiaczkilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Ja też (chociaż to pewnie każdy) nie potrafię doczekać się wakacji. Właśnie tego mi potrzeba i cały czas o nich myślę :p
    Pozdrawiamy
    naszepsiaczkilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na więcej artykułów i zapraszam na mojego bloga :D mojamalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń