niedziela, 5 lutego 2017

Pierwszy tydzień ferii

Kończy się pierwszy tydzień naszych ferii. Było bez fajerwerków, ale i tak jestem z nas zadowolona :).
Od poniedziałku do piątku codziennie chodziłyśmy na jeden lub dwa spacery. Prowadzenie konta na Instagramie motywuje mnie do (prawie) codziennego robienia zdjęć, co jest bardzo fajne. Oprócz tego, Daisy coraz chętniej pracuje na dworze. Czyli na zmianę robienie zdjęć, ćwiczenie sztuczek i rzucanie piłki. Cieszę się, że zaczynamy realizować jeden z celów na 2017 :).
Ale przygody dopiero się zaczną, bo jutro (poniedziałek) wyjeżdżamy do Gdańska! Mega się cieszę i po powrocie na pewno napiszę o tym post (jak co roku zresztą :D). W czasie naszego pobytu tam oczywiście będę wstawiać zdjęcia na Instagramie, jakby co.
Powyżej większość rzeczy, które zabieramy nad morze. Nie ma smyczy, bo nie wiem gdzie jest, ani legowiska, bo jest za duże na to zdjęcie.
To chyba tyle, bo nie mam nic więcej do napisania. Jeśli to czytacie, to dajcie znać, bo nadal nie wiem czy Wam się pokazują powiadomienia o nowych postach, czy nie.
PS. Przepraszam, że zdjęcia w tym poście są jakieś małe i dziwne, ale niestety obrabiałam je na telefonie.

Pozdrawiamy
E&D
To zdjęcie jest jeszcze z początku roku, ale jakoś je lubię :)

8 komentarzy:

  1. Nam też został jeszcze tydzień ferii. Zazdroszczę wyjazdu nad morze! <3 Fajne rzeczy zabieracie, bardzo, BARDZO mi się podobają jednorożcowe szelki :D A powiadomienia o nowych postach mi wyskakują więc spokojnie :) Pozdrawiamy i życzymy udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko te szeleczki w jednorożce są przeurocze! Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, szczególnie te dwa ostatnie! Skąd macie ten kurtkę moro? Cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Niestety uszyła ją moja babcia, więc nie wiem gdzie można taką zdobyć :D.

      Usuń
  4. Mam pytanie czy kupiłaś gdzieś te szelki w internecie jeśli tak to mogłabyś napisać na jakiej stronie bo są bardzo ładne a zastanawiam się nam kupnem norweskich

    OdpowiedzUsuń
  5. A u nas ferie się jeszcze nie zaczęły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjazd nad morze to chyba najważniejsze!
    Gratuluję postępów (że Daisy chce chętniej pracować na dworze) i życzę jeszcze wielu! <3

    OdpowiedzUsuń