piątek, 16 października 2015

Dog Minimalist Challenge

Hej!
Z góry przepraszam za wszelkie niedociągnięcia czy błędy, ale piszę ten post na telefonie i wszystko w nim robiłam na telefonie, więc wiecie jak to jest.
Jak widać po tytule, będzie to post o Psim Wyzwaniu Minimalistki. W psim świecie to wyzwanie zapoczątkowała chyba właścicielka bloga Biscuit Life, a mnie do niego przekonała oczywiście Emilia. Razem nieco zmodyfikowałyśmy to wyzwanie, ponieważ nie będziemy mieć 21 celów, po jednym na dzień, lecz kilka dłuższych na całe wyzwanie. W moim przypadku jest ich 9 :).
- dopracowanie WSZYSTKICH nauczonych do tej pory sztuczek
(mają być wykonywane zawsze, wszędzie, o każdej porze i po jednokrotnym powtórzeniu komendy)

- pójście na spacer "TEENAge Dog Walk" z innymi psiarzami
(w październiku organizowany jest przez Karolinę spacer grupowy, nie wiem jeszcze na 100% czy dotrzemy, ale mam nadzieję że tak!)

- wykonanie min. dwóch przepisów z Psiej książki kucharskiej + zamieszczenie ich na blogu
(mam książkę z przepisami dla Psów, razem z Emilią chcemy wreszcie z niej skorzystać)

- dużo jesiennych zdjęć, zarówno Psa jak i natury
(ostatnio totalnie nie robię zdjęć, czas się za to wziąć, żeby mieć co wstawiać na bloga)

- zamówienie przez internet nowych szelek
(nie wiem czy zrobię to w trakcie wyzwania, ale być może)

- poświęcanie Psu przynajmniej 0,5 h dziennie
(oczywiście poświęcam Psu więcej czasu, ale w tygodniu często jest tak, że w ogóle nie robię nic TYLKO dla Psa)

- w każdy weekend przynajmniej jeden długi spacer
(około 2 - 3 h)

- przekonanie Daisy do nożyczek do pazurków + może coś o tym na blogu
(niedawno kupiłam takie nożyczki, jednak zauważyłam, że po ostatniej wizycie u weterynarza Daisy panicznie się ich boi, wystarczy że je wyciągnę. Dlatego chcę Ją do nich jakoś przekonać, być może napiszę o tym post lub nagram filmik, jeszcze nie wiem)

- częstsze pisanie na fanpage'u na facebook'u
(ostatnio nie pisałam przez trzy miesiące, a tu patrzę - wybija 200 polubień. Naprawdę postaram się częściej tam udzielać)

~~~

Wyzwanie będzie trwało 21 dni, zaczynamy jutro. Myślę że to idealny czas na poczynienie jesiennych postępów :).

profeszynal przycięcie baj Emilia :P

No nic, życzcie nam powodzenia i do następnych postów! Miłego weekendu :).

Psie Wyzwanie Minimalistki u Emilii (zapraszam!) - klik

28 komentarzy:

  1. Tak, najlepsze jest to - szybka akcja, wpisuję email i hasło XDDDDD
    Przeczytałam w błyskawicznym tempie i muszę powiedzieć, że masz bardziej kreatywniejsze wyzwania ode mnie :(. Smuteczeg :(. Ale ogólnie to ja też mam parę takich ambitniejszych.
    To czekam, aż zrobisz mnóstwo zdjęć. Tak sobie myślę, że mogłybyśmy też razem publikować podsumowania :D.
    psi-zawrot-glowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tego emailu i hasła, to chyba tylko my wiemy o co chodzi XD

      Usuń
    2. Te Twoje typu miłość, czułość i inne duperele to to są dopiero kreatywne, a ja taka przyziemna, ale co tam XD
      Tylko my, i dobrze XDDD szybka akcja XDD
      Co do tych podsumowań to okay!

      Usuń
    3. Miłość,czułość, Bosche, jaka głupia jestem XDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    4. E tam, no weź XDDDDD To jest piękne!

      Usuń
    5. A poza tym to przecież znasz moje cele od środy :P

      Usuń
    6. Ty moje też znasz. Ale pamiętam naszą podjarkę ,,omg, omg, nie mogę się doczekać soboty, japierdziele, omg" XD.

      Usuń
    7. Hahahahahah, dokładnie tak to wyglądało XDDDDDDD

      Usuń
    8. Ną XDDDD. Jaki szal mialyśmy XDDDD jakie miałyśmy odpały XDDD

      Usuń
    9. Boże, dzisiaj nam odwala XDDD musimy się jakoś ogarnąć XDD

      Usuń
    10. Oj, będzie ciężko, będzie ciężko XDDDDDD

      Usuń
    11. To ta depresja mi odwala, a Tobie to ja nie wiem XDDDDDD

      Usuń
    12. Na depresję dobry jest hymn k~~~~~~. Wiesz co mam na myśli XDD.
      Spam forever XD

      Usuń
    13. Tak, wiem XD chyba zacznę śpiewać XDDDD

      Usuń
  2. Fajne wyzwanie :) Może wezmę udział, ale nie wiem czy wyrobiłabym w czasie z moimi wszystkimi celami :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz wziąć w nim udział kilka razy i realizować wszystko stopniowo :).

      Usuń
  3. My od wyzwań na razie uciekamy. Próbuję ogarnąć swoje życie, bloga i psieskie życie. Na razie idzie to mozolnie ale może coś wyjdzie ! ;D
    To teraz czekam na post że każde wyzwanie wyszło :) No i czekam na jakie kolwiek fotki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na psie wyzwanie zostało to przerobione przez białego Jack'a ;) My też takie cuś mamy ale nie wiem czy czasem nie skończyć szybciej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, żeby wszystko poszło zgodnie z planem! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 punkt <3
    Nie ukrywam, że trochę się boję jak to wszystko wyjdzie, czy wszyscy się jakoś dogadają (zwłaszcza psy), ale jestem dobrej myśli. Jedynie się teraz sobie dziwię, że wszystko wyszło tak jakoś oficjalnie wydarzenie, tytuł, skoro to spacerek dla paru znajomych, ale chyba tak jakoś było mi łatwiej wszystkich zgrać. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś to będzie, chyba każdy da radę zapanować nad swoją małą suczką ;).
      E tam, tytuł i wydarzenie są fajne :).

      Usuń
    2. Sorry, był zły link do Twojego bloga, ale już poprawiłam :).

      Usuń
  7. Trzymamy kciuki i powodzenia!
    Może też weźmiemy udział? W końcu jest to motywacja :D.

    Pozdrawiamy i zapraszamy na nowego posta A&M!
    ckcs-working.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam za was kciuki, powodzenia !

    Pozdrawiamy W&R
    roxi-dog-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ życzę, życzę! Mam nadzieję, że uda Wam się zrealizować wszystkie cele i że za miesiąc będziesz mogła powiedzieć "było warto".

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia! :)

    PS
    Śliczne pismo *.*

    OdpowiedzUsuń