niedziela, 17 stycznia 2016

Ferie zimowe!

No to zaczęliśmy ferie zimowe! W tamtym roku musieliśmy na nie czekać bardzo długo, więc teraz mamy je jako pierwsi. W tym poście chciałabym opisać krótko, jak będziemy je spędzać.

Tylko cztery plany, ponieważ nie ukrywam, że mam zamiar trochę odpocząć przez ten czas. Ostatnio było tyle rzeczy, wydarzeń związanych ze Świętami, końcem i początkiem roku, końcem semestru itd., że przyda się chwila wytchnienia.
W pierwszym tygodniu ferii jesteśmy w domu i będziemy robić zwyczajne rzeczy. Potem w weekend lub na początku drugiego tygodnia (jeszcze dokładnie nie wiadomo) idę na noc do koleżanki, więc trochę mnie nie będzie. Ale wynagrodzę to Daisy, bo we wtorek jedziemy do Lanckorony (takie małe miasteczko z mnóstwem miejsc na spacery) i jesteśmy tam do niedzieli. Oprócz spacerowania nie ma tam za wiele do roboty, więc podejrzewam, że przez ten czas przejdziemy min. 50 km.
To wszystko w tym poście. Jest króciutki, ale myślę, że to dobrze. Pozdrawiamy i życzymy wszystkim miłych ferii lub oczekiwania na nie :).
E&D

39 komentarzy:

  1. Gdzie ta Lanckorona? :)
    Miło spędzicie ten czas, życzę zdrowia :P i obyście przeszły jak najwięcej kilometrów! :D
    My piszemy dużo na pw, więc nie ma sensu pisać długiego komentarza
    psi-temat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś niedaleko Krakowa.
      Dużo? My piszemy praktycznie non stop, z małymi przerwami na spacery i oglądanie Sherlocka.

      Usuń
    2. Ja na ferie muszę poczekać do 15 lutego :)
      Pozdrawiam,też oglądam Sherlocka :D

      Usuń
    3. Sherlocked łączmy się! :D

      Usuń
    4. My też dopiero 15 lutego mamy ferie...

      Usuń
    5. My też... Ale za rok mamy jako pierwsi!

      Usuń
  2. My ferie zimowe mamy praktycznie co roku jako ostatni lub jedni z ostatnich, w porównaniu do innych województw i nie mogę tego przeboleć, bo druga połowa lutego nie wydaje mi się być najlepszym okresem, głównie ze względu na pogodę, żeby chcieć, a co dopiero móc zrealizować własne plany.
    Tak więc nie widzę przeciwskazań, żebyście spędziły te dwa tygodnie (z wyjątkiem kilku dni, wiem) jak najlepiej i z gigantycznym bananem na twarzy, bo warto. :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe, to idzie po kolei. Jak w tamtym roku byliście ostatni, to teraz jesteście pierwsi, za rok będziecie środkowi, za dwa lata znowu ostatni i tak w kółko.
      Mam nadzieję, że tak będzie, dzięki :)

      Usuń
    2. Ee, jedni z ostatnich. :) i jakoś zawsze tak jest. No, chyba że istnieją jakieś województwa o których nie mam pojęcia. :D.

      Usuń
    3. Jeśli masz na myśli dwa ostatnie lata, to być może, ale na pewno nie zawsze :D

      Usuń
    4. Jaka ja jestem nieogarnięta, faktycznie. Nie pamiętam od kiedy mieliśmy ferie na przestrzeni lat wcześniejszych niż rok. Jednak w zeszłym roku mieliśmy je jako bodajże drudzy, a w tym roku jako ostatni lub prawie ostatni. Przepraszam za zamieszanie, niepotrzebnie piszę takie komentarze.

      Usuń
    5. Oj tam, nic się nie dzieje :)

      Usuń
  3. Jak ja Wam zazdroszczę tych ferii...
    Życzę udanego i przyjemnego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 50 km - wow XD
    Udanych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My ferie zaczynamy od 1 lutego i do 14. Bardzo się cieszę z tej daty bo akurat 13 Tika ma urodziny i spędzimy razem trochę czasu...
    Co do waszych planów tk życzymy Wam wytrwałości no i tego aby przez te dwa tygodnie porządnie wypoczęły.
    Pozdrawiamy Wiktoria i cała zwierzęca ferajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nam ferie wypadają w ostatnim terminie, więc kiedy reszta będzie zabiegana, ja z Fado i innymi będziemy regenerować siły. No ale tak dobrze nie ma i trzeba do tego 15 lutego wytrzymać.. Udanych ferii no i oby wszystko się udało wam zrealizować! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaaazdroszczę! :< Ja też kcem ferie! A u mnie sesja i sesja i końca jej nie widać...
    A tak poza wylewaniem swojego żalu to życzę Wam udanego wypoczynku. Zbierajcie siły i spędźcie niesamowity czas w swoim towarzystwie :)
    Pozdrawiam, ściskam i zapraszam na nowy post na czarnekudelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Po przeczytaniu pierwszego zdania już miałam dość :P
    Zazdroszczę, bardzo, bo jutro czekają mnie dwie kartkówki :C
    Ferie są przeze mnie niezwykle wyczekiwane, bo o ile pogoda dopisze, to zamierzam "wypocząć" dość aktywnie wraz z psem. Zero nauki :D
    Miłych ferii, miło spędzonego czasu z przyjaciółmi/psem :)
    Pozdrawiamy; http://psotaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, zazdrościmy! Mnie czeka jeszcze tydzień szkoły i wolne :D Życzę spełnienia wszystkich planów :)
    Właśnie-rób dużo zdjęć, bo dodajesz ich ZA mało! :D
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedziesz do Lanckorony? Ja mieszkam bardzo, bardzo blisko Lanckorony bo w Kalwarii ;) Ja także rozpoczęłam już ferie zimowe i mam zamiar spędzić je bardzo aktywnie (na ćwiczeniach, nie chodzi tutaj o psa) no i długich spacerach. My chyba też się powinniśmy wybrać do Lanckorony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne plany, mam nadzieję, że uda Wam się je zrealizować! :D My też mamy już ferie. Post napisałaś krótki, ale ciekawy, piękne zdjęcia.
    Udanych ferii! :)
    http://cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w realizowaniu planów ;)

    Zapraszam:
    http://z-zycia-owczarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Również życzę wam udanych feri! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. My ferie mamy od 1 lutego i już mam kilka psich planów, a przede wszystkim spacery :) A Wam życzę udanych ferii!

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanych ferii ! :)
    http://nukanalenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanych ferii
    i życzę także aby udało wam się przespacerować 50 km
    My będziemy teraz mniej spacerować bo za niedługo Sonię czeka sterylizacja i przed tym nie może nam się przeziębić więc będą spacerki ale nie aż tak długie jak wcześniej żeby nie ryzykować

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanych ferii, 50 kilometrów to spore wyzwanie tak więc życzę powodzenia!
    Gdzie spacerujecie? Łąki, parki czy może coś innego? :))

    Pozdrawiam, obserwuję i zostaję na dłużej!
    neronon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w realizacji planów! :)
    My ferie niestety dopiero od 15 lutego :/.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super macie widoki! Ja nie mam już planów na ferie. Znaczy oczywiście spacerki z Sagą, ale nie mam co sobie planować:)
    Fajnie, że wy planujecie sobie wolny czas, nie warto go marnować!
    Chociaż już tak strasznie chcę te ferie, bo gdzie nie wejdę na bloga, to macie ferie! Zazdroszczę wam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię tu widzieć!!! :)
      Jak Wy będziecie mieć, to my będziemy żałować, że nie mamy - tak jest, wszystko sprawiedliwie :D.

      Usuń
  20. Do nas podobno przyjdzie (albo my do niej) ciocia która również ma 2 Whippety :) tylko że to są pieski i jeden do Godek, a drugi Rudi ;) nie wiem czy coś oprócz tego będziemy robić, ale na pewno napiszę posta na blogu

    Pozdrawiamy
    Naszepsiaczkilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Do nas podobno przyjdzie (albo my do niej) ciocia która również ma 2 Whippety :) tylko że to są pieski i jeden do Godek, a drugi Rudi ;) nie wiem czy coś oprócz tego będziemy robić, ale na pewno napiszę posta na blogu

    Pozdrawiamy
    Naszepsiaczkilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi ferie zaczęły się tydzień po Was, czyli nie dawno. Też chcę trochę na nich odpocząć, ale też poświęcić trochę czasu dla Molly. :)
    Życzymy miłych ferii, aby Wasze plany zostały zrealizowane w tym czasie.
    Pozdrawiamy cieplutko!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Już się nie mogę doczekać ferii. W tym roku zaczynamy jako pierwsi na szczęście! Chcemy jechać w góry. Zabieramy całe mnóstwo rzeczy, w tym przekąski dla Luny https://johndog.pl/produkt/suszony-gryzak-dla-psa-skora-wolowa-male-kawalki/ Spędzamy z nią na wyjeździe sporo czasu, ale też udaje nam się wygospodarować go dla siebie.

    OdpowiedzUsuń