wtorek, 26 stycznia 2016

Pakowanie na wyjazd i inne

Hey!
W dzisiejszym poście na początek chciałabym pokazać Wam, co zabieramy na jutrzejszy wyjazd (jeśli pojedziemy), a potem będzie jeszcze o innych sprawach - ogólnie taki post o wszystkim i niczym :).
 ♥♥♥
♥♥♥

Ten wyjazd nie będzie jakoś bardzo długi, więc rzeczy też nie będzie za wiele. Po pierwsze takie konieczne rzeczy, jak:
- książeczka zdrowia
- kurteczka
- smycz
- szelki
Parę zabawek, te najulubieńsze - nie ma potrzeby zabierania całego pudła.
- majtki na cieczkę (niestety Daisy ma, ale przechodzi to raczej łagodnie, więc poradzimy sobie)
- miski
- oraz oczywiście jedzenie i smakołyki, ale nie zdążyłam zrobić zdjęć
***
Na razie nie robimy prawie nic, ostatnio odpuściłam wszelkie ćwiczenia i tym podobne rzeczy. Nie brakuje mi motywacji ani chęci, tylko po prostu wolę trochę poluzować, Daisy też to pasuje.
Śnieg stopniał, ma to zarówno dobre, jak i złe strony, ale chyba więcej złych :(.
PS. Zbliża się pierwsza rocznica powstania bloga. Czy chcielibyście, żebym z tej okazji odpowiedziała na jakieś pytania od Was? Piszcie czy tak czy nie, i jeśli tak, to możecie od razu pytać.

Pozdrawiamy E&D

26 komentarzy:

  1. Jejku, pierwsze zdjęcie jest takie cudowne! Daisy ma na nim mega śliczną mordkę ♥♥.
    Skąd kupiłaś smycz? Od dawna szukam długiej, grubej smyczy, a zawsze jest tylko ta droga :(.
    Smakołyki to pokażesz mi na pw, tam to już pogadamy :P.
    Czasami taka przerwa jest potrzebna, z tym się zgodzę. Ale po przerwie daje się czadu!
    Współczuję Ci tej cieczki, a raczej współczuję Daisy, przychodzi wtedy, kiedy są ważne rzeczy czy wyjazdy.
    Odpowiadaj na pytania! Ale to zrób w osobnym poście, please.
    psi-temat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wystawie, kosztowała chyba 20 ileś.
      Nie chce mi się ich pokazywać. O ile w ogóle je mam. Zobaczę.
      Planuję zrobić cały post i w nim będzie o roku bloga i przy okazji pytania.

      Usuń
    2. Oku oku, a wiesz z jakiej firmy?
      Wiedziałam, że tak powiesz ;-;. Zmuszę Cię, zrobisz to! Tak właśnie myślałam "ale przecież Ona nie ma smakołyków!" XD
      To czekam, bo mam fajne pytania :3

      Usuń
    3. Nie wiem, ale podejrzewam że jakaś no name.
      E tam, to tylko smakołyki. Bez szału.
      Już się boję XD. To kiedy je zadasz? Możesz na pw, skoro nie w komentarzu.

      Usuń
    4. Haha, bój się! XD To coś typu LBA, jakby co.
      Oku oku, już lecę pisać :P

      Usuń
    5. Underdog - sprawdzałaś u pitmana? Z tego co się orientuję mają długie grube smycze. Ale nie wiem jak cenowo :D
      Biscuit Life

      Usuń
    6. Nie sprawdzałam, nawet wcześniej nie wiedziałam, że istnieje taki sklep :D. Dzięki, jak będę cokolwiek zamawiać, sprawdzę, co tam mają i jak wyjdzie tanio, to coś wybiorę :D. Jeszcze raz dzięki!

      Usuń
  2. No to udanego wyjazdu. A co do rocznicy to zrób tak aby tobie pasowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda wspaniale w tej kurteczce :D
    Udanego wyjazdu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymamy kciuki, by wyjazd się udał i żebyście spędzili dobrze ten wspólny czas :)
    Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie. Śliczne jest!
    Pytania jak najbardziej na tak, jednak sama żadnych nie mam :x
    Pozdrawiamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że wyjazd Wam się uda ;) Jasne pytania będą fajne ale ja teraz raczej ich nie wymyślę... jak przyjdzie mi coś do głowy to napiszę

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wyjazdu i trzymam kciuki by się odbył! :)
    I racja z tą przerwą, czasem trzeba spasować :) A jak suni to odpowiada to już w ogóle! :)
    Tak tak tak, pytanka to dobra rzecz, ale muszę je przemyśleć i napiszę do Ciebie na fb ^^
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wyjazdu :D przerwa zawsze się przyda i czasami jest dobra bo wraca się z większą siłą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. A co do pytań to:
      Co zmobilizowało Cię do pisania bloga?
      Jak wygląda twój typowy dzień spędzony z Daisy?
      Jaka jest twoja ulubiona rasa psa, a jaka najmniej lubiana? :)

      Usuń
  9. Udanego i przyjemnie spędzonego czasu na wyjeździe! :)
    Ja z Mollcią tez ostatnio mało co ćwiczę i mało co chodzę na aktywne spacery, masz rację trzeba trochę odpocząć. :)
    Pozdrawiamy cieplutko!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas też stopił się śnieg ❄ :( mam nadzieję że na ferie trochę spadnie....​Ale jeśli chodzi o odpowiedzi to chętnie zapytam o coś...

    Co lub kto Ciebie zmobilizowało do stworzenia bloga?
    I 2 pytanie
    Ile lat ma (teraz) Daisy?

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas też stopił się śnieg ❄ :( mam nadzieję że na ferie trochę spadnie....​Ale jeśli chodzi o odpowiedzi to chętnie zapytam o coś...

    Co lub kto Ciebie zmobilizowało do stworzenia bloga?
    I 2 pytanie
    Ile lat ma (teraz) Daisy?

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas jak śnieg był tak się zmył :D
    Udanego wyjazdu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego wyjazdu, odpoczywajcie, ale się za bardzo nie rozleniwiajcie! :)

    Pytania, ode mnie:
    1. Skąd macie kurtkę i książeczkę zdrowia? (najważniejsze :pp)
    2. Czy masz plany na przyszłość, związane ze zwierzętami?
    3. Co denerwuje i cieszy Cię w charakterze Daisy?
    4. Jakie zachowania psiarzy lub anty-psiarzy najbardziej Cię irytują?
    5. Co jest Waszą motywacją do pisania bloga i dalszego działania?

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego odpoczynku! Moje pytanie, w przyszłości planujesz "coś" z psami, czy może pójdzie w zupełnie inną stronę?

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi na pytania jak najbardziej mile widziane! :) Życzymy miłego odpoczynku ♥
    http://przygodylilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas śniegu też już nie ma, udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czy nie za późno (zapewne ;p), ale ostatnio miałam tyle pracy, że nie potrafiłam znaleźć czasu, żeby komentować na blogach i dopiero teraz nadrabiam wszystkie zaległości :< Ale nawet jeśli to i tak: udanego wyjazdu!
    Śniegu było, ale się skończyło :<
    Pozdrawiamy ciepło, ściskamy i zapraszamy na nowy post na http://czarnekudelki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Konkretny spis rzeczy potrzebnych na wyjazd. Ja zawsze czegoś zapomnę. To już tradycja. Może również powinnam sobie wszystko zapisać. Znalazłam też wpis na blogu https://johndog.pl/blog/zdrowie/apteczka-podrozna-dla-psa/ co warto zapakować do apteczki podróżnej. Tym razem dobrze się przygotuję na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń